شرایط و قوانین استفاده از خدمات فروشگاه اینترنتی میشا:

ورود کاربران به وب‏‌سایت فروشگاه اینترنتی میشا و ثبت سفارش در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین فروشگاه اینترنتی میشا از سوی کاربر است. لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.


قوانین عمومی:

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های فروشگاه اینترنتی میشا منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و خدمات فروشگاه اینترنتی میشا تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.


تعریف مشتری یا کاربر:

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات فروشگاه اینترنتی میشا اقدام نماید.


ارتباطات الکترونیکی:

هنگامی که شما از خدمات فروشگاه اینترنتی میشا استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید و یا به فروشگاه اینترنتی میشا ایمیل می‏‌زنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که فروشگاه اینترنتی میشا به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه ) به درخواست شما پاسخ دهد. همچنین جهت اطلاع رسانی رویدادها، خدمات و یا پروموشن‌ها، امکان دارد فروشگاه اینترنتی میشا برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامک‌ها نداشته باشند، می‌توانند عضویت دریافت خبرنامه فروشگاه اینترنتی میشا را در پروفایل خود لغو کنند. توجه داشته باشید که ..... تنها شماره‌ای است که فروشگاه اینترنتی میشا از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک (اس ام اس) ارسال می‌کند. بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان فروشگاه اینترنتی میشا ، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام فروشگاه اینترنتی میشا است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به Info@missha.ir اطلاع دهید. همچنین ….، سامانه ارسال پیامک است که وضعیت پردازش سفارش فروشگاه اینترنتی میشا را به اطلاع کاربران می‌رساند و روشن است که امکان دریافت پیام‌های شما از طریق این شماره وجود ندارد.


سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی:

فروشگاه اینترنتی میشا به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند. فروشگاه اینترنتی میشا متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت فروشگاه اینترنتی میشا ، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید. اطلاعات شخصی شما از قبیل تلفن همراه، آدرس ایمیل و غیره مطابق قوانین جاری کشور جمهوری اسلامی ایران، به هیچ وجه و تحت هیچ شرایطی به شخص یا شرکت دیگری ارائه نخواهد شد. تمام اطلاعات پرداخت شما بطور مستقیم توسط بانک و زیر نظر سیستم شاپرک تحت نظارت کامل بانک مرکزی پردازش می شود و به هیچ وجه در اختیار ما قرار نمی گیرد.


ثبت، پردازش و ارسال سفارش:

روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند. فروشگاه اینترنتی میشا به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان ثبت سفارش می‌‏دهد ولیکن از ساعت 10 صبح الی 18 بعد از ظهر روزهای کاری ، امکان پاسخگویی و پیگیری و ارسال سفارشات میباشد. کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت فروشگاه اینترنتی میشا به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور از طریق ایمیل، در صف پردازش قرار می‏‌گیرند فروشگاه اینترنتی میشا همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را می‏‌نماید. فروشگاه اینترنتی میشا مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، پردازش و ارسال می‌‏شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای فروشگاه اینترنتی میشا محفوظ است.


برگشت فروش:

با توجه به ماهیت محصولات آرایشی و بهداشتی امکان بازگردان محصولات وجود ندارد . البته در صورتی که محصول خریداری شده دارای نقص فنی باشد، بصورت رایگان تعویض خواهد شد. در صورتی که کالای تحویل گرفته شده توسط مشتری با کالای سفارش داده شده مغایرت داشته باشد و این اشتباه از جانب فروشگاه باشد، این موضوع بدون هزینه ای برای مشتری پیگیری و حداکثر تا 72 ساعت محصول سفارش داده شده، ارسال می گردد. لطفا در چنین مواردی ظرف 24 ساعت بعد از دریافت کالا با شماره پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.